Wednesday 4 June 2008

Herra Hurmurin syntymäpäivä

Opetusmateriaalista poimittua:

Tänään on Hra Hurmurin syntymäpäivä. Luokkatoverit (opiskelijatyttöjä) valmistelevat juhlia.

Nti Cook: Minä tein intialaista ruokaa, mutta mahtaakohan tämä olla mistään kotoisin...?
Nti Hurmaava: Oo, mahtava kestitys. Kyllä huomaa että on Nti Cookin laittamaa, ainoastaan hän pystyy tekemään tällaista herkkua.
Nti Knit: Minä kudoin villapaidan. Mahtaakohan hän pitää tästä?
Nti Hurmaava: Onpa tyylikäs! Ainoastaan Nti Knit pystyy tällaiseen lopputulokseen!
Nti Poem: Tämä on nyt vähän noloa, mutta minä yritin kirjoittaa Hra Hurmurista tankan.
Nti Hurmaava: Mahtavaa. Ainoastaan Nti Poem kirjoittaa tällä tavoin.
Kaikki: Nti Hurmaava, oletko sinä valmistellut jotakin?
Nti Hurmaava: En. Katsokaas, Hra Hurmurille varmasti riittää, että minä olen paikalla.
Kaikki: Vai niin. Ainoastaan Nti Hurmaava taitaa ajatella tuolla tavoin.

No comments: